Förtydligande: Detta är ett en del av ett samarbete med Lindex! I en kampanj som lanseras i dag, är Lindex egna anställda modeller - bara det känns ju sympatiskt - men sedan har den här idén som Lindex kallar för BRA-volution (ni visste att de har sitt huvudkontor i Göteborg va?) en poäng som jag tycker känns mycket lovande. Jag vet inte hur det är med er - men för mig är det här med att hitta vettiga behåar som passar ett livsprojekt typ. Mina tuttar har någon slags Hammarhajs-upplägg, ni vet, så där som Hammarhajen har sina ögon väldigt brett i sär, lite så är placeringen av mina lökar. Ska jag berätta mer? I detalj? Nähä. Okej. Hursom helst: Att hitta behåar där de här små små små tuttarna faktiskt får plats är ingen lätt sak, hur motsägelsefullt det än kan låta. Vad jag vill säga är att bröst är ett väldigt individuella i sin form och storlek, och behå-utbudet är inte alls lika brett som tuttutseendefaunan. Det är SVÅRT att hitta behåar som passar, men när man väl gör det då är ju det lite som att vinna på triss. Men Bra-volution gör det lättare för oss att inte bara hitta rätt behå, utan också hitta den igen. Lindex har gjort en gigantisk kundundersökning och grundat på denna tagit fram 13 olika modeller som motsvarar våra behov, alla styles har sina egna namn, som till exempel "Charm" "Wow" "Adore" "Romance" osv. Modellerna är indelade i olika kategorier, till exempel T-shirt-behåar, push up-behåar (i olika "styrka") sådana utan bågar, sådana utan vaddering och så vidare. Det gör det lättare att hitta rätt bland utbudet, och när man nu äntligen hittat en behå som passar och funkar efter dina behov, så är det tack vare det tydligat indelade behå-systemet lätt att hitta den igen (eller köpa den online, vilket ju aldrig - i alla fall för mig, skulle vara möjligt annars). Gillar den här idén mycket! Mvh, "Hammarhajen"